neděle 11. července 2010

V Ankaře se neběhá, v Ankaře se chodí...

... a chodí tu opravdu všichni: zababušené otylé dámy, pánové v košilých a tesilkách, slečny v minisukních a na vysokých štěklých, sportovně oblečené holky, paní, kluci a páni - ty všechny jsme včera míjely na běžecké dráze v Kulturus Parku. Jediný, kdo tam běhal, jsme byly my.

Empiricky se mi osvědčilo vyrazit, i když mě škrábalo v krku jako prase - výsledkem je konec krkabolu, jen místo nosu mám otevřený kohoutek - ale aspoň se to někam hýbe.

Akorát to chce chodit až po sedmé hodině - o sedmé bylo moc brzo. Příjemně začalo být až při návratu domů.

Jenže - ve snaze uniknout nezvané návštěvě v podobě Aysunina ex - Osmana, který nebyl schopný pobrat, proč jsou mezi jazyky rozdíly a proč všichni nemluvíme turecky, pak se tu rozvalil na gauč jako paša, chechtal se jako když hrbatej padá ze schodů (případně jako opice - aneb pane Darwine, měl jste pravdu, i kdybych do včerejška pochybovala, už nepochybuji!), neustále si chtěl povídat, i když viděl, že tu něco děláme a celkově byl prostě na přesdržku (vrcholem bylo, když Aysun začala uklízet a on nejen že ho netrklo, že by měl teda asi odejít, ale ani ho nenapadlo třeba pomoct!). V rámci průchoďáku, v nějž se náš byt včera proměnil, se ttu večer vyloupl další Aysunin bývalý přítel - Yazin, že prý se bude s námi dívat na fotbal. Jedinej, koho fotbal zajímal, jsem byla já. Anička řešila mapy na trek, ty dva se pošťuchovali na gauči a já držela usilovně palce Španělsku. A hoši to dokázali! Sice se nekonalo mé vysněné finále Uruguay Argentina, ale aspoňže to dopadlo takhle... Tak zas za čtyři roky. :-)

2 komentáře:

  1. Co to je za ilustrační foto?! Koukej nahodit Osmana, ať mám trochu představu o evoluci v praxi;))

    OdpovědětVymazat
  2. Osmana jsem nefotila, aby mi nepraskla čočka ve foťáku :-D

    OdpovědětVymazat