pátek 29. července 2011

Tak jde čas...

Tak jako písek v přesýpacích hodinách... atd atd, vzpomínáte ještě?


Mělo to asi miliardu dílu, koukala na to moje kamarádka Katka R. a já si pamatuju jenom tři věci: postavy Bo a Hope a to, že už tedy mi to přišlo fakt blbý...

Nicméně jsem asi před týdnem uvažovala, co jsem dělala vloni touhle dobou, a předloni, a předpředloni... a zjistila jsem, že digitální foťáky skrývají své další kouzlo v přesně dataci fotek, kterou není třeba složitě zjišťovat...
Takže: tak jako písek v přesýpacích hodinách, ubíhají i dny našich životů...



23.7.2010 - Češme, Turecko

12.9.2009 (ok, není to přesně na rok, jenže vzhledem k TÉHLE události jsem strávila léto s Pyramidou Toma Martina... modří vědí)

23.7.2008 - Brú na Bóinne, Irsko


23.7.2007 - Ammán, Jordánsko - školní hafla


srpen 2006 - Budva, Černá Hora

1 komentář:

  1. Super nápad!!

    Jak "nesložitě" najít ty správný fotky jinak, než
    všechny prolistovat?

    Kde je rok 2007??

    (A co na to Jan Tleskač?;)

    A.
    (To je teda trapný, ale jinak než anonymně mi ty komentářě přidávat nejdou;)

    OdpovědětVymazat